שירות לקוחות
מוקד שירות לקוחות עם תוצאות
לכל נציג שירות לקוחות שלנו יש 3 מטרות:
שירות, שירות והשירות הטוב ביותר
בכל תחום כיום יש תחרות רבה ועל כן המטרה של כל עסק כדי להצליח היא להפוך את המוצר שלו למבוקש יותר על ידי השקעה מרבית בכל אחד משלבי שרשרת הצריכה תוך כדי דגש על מקצועיות. תחום שירות לקוחות נותן מענה לצורך הרגשי של הלקוחות ועל כן חשוב מאד. אם חוויית הקנייה של הלקוח תהיה חיובית, גם אם הייתה לו תלונה כלפי החברה, והוא ייצא בהרגשה שקיבל את היחס הטוב ביותר, הוא יהפוך ללקוח של החברה, לקוח מרוצה נאמן וימליץ עליכם.
כיצד להפוך לשירות לקוחות מנצח?
- כוח אדם ממוקד, מיומן ומקצועי – הנציגים שלנו נבחרים בקפידה תוך שימת דגש על האינטליגנציה הרגשית שלהם. נציגי השירות שלנו מיומנים להקשיב באופן יעיל לצרכי הלקוח ולספק עבורו את המענה שיעלה את רמת שביעות הרצון שלו.
כל העובדים עוברים הכשרות שוטפות להתאים את שיטות העבודה שלנו למתרחש בזמן הווה מבחינת התנהגות הצרכנים. - יחס משפחתי לעובדים – מחקרים הוכיחו כי סביבה תומכת וחיובית בעבודה מגדילה את רמת המוטיבציה, נאמנות ואפקטיביות העובדים. חשוב לנו לנהל את המוקדים באווירה חמה ומשפחתית כדי שבמהלך השעות הרבות שהנציגים נמצאים בעבודה הם ירגישו יותר מאמצעי להשגת מטרה ושאנו שמים בראש סדר העדיפויות שלנו את תחושותיו ורווחתו.
- חדשנות וגמישות – אנו משקיעים רבות בציוד ובמערך הניהול הטכנולוגי שלנו ודואגים להיות הראשונים לאמץ פיתוחים חדשים ויעילים. אנו מתאימים את שיטות העבודה שלנו להתפתחויות העדכניות בתחום העיסוק של לקוחותינו ובועלם שירות הלקוחות.
למה שירות לקוחות בינירקום?
- חסכון זמן וכסף – שכירת שירותי מיקור חוץ של ינירקום תחסוך לכם בעלויות העסקת עובדים. כל תפעול מערך אנשי שירות לקוחות והמכירה נמצא בידנו ובכך מפנה לכם זמן להתמקד בפעילות הליבה של העסק ולשפר אותה.
- שפה ארגונית ותקשורתית עקבית ויציבה – חברת מיקור אחת המרכזת את כל סוגי המוקדים, המלווה את הצרכן של החברה שלכם בשלבי צריכה שונים, תביא לחוויית קנייה הוליסטית בעלת מענה עקבי ואיכותי וכזה שתואם לערכי החברה ויתרונותיה.
הצטרפו אל משפחת ינירקום ויחד נצמח מעלה.