שימור לקוחות

מערך שימור לקוחות

שימור לקוחות הוא כאשר כל לקוח אצלנו מרגיש שהוא החשוב ביותר

שימור לקוחות - להדגיש איך לשמר לקוחות אשר מאותתים נטישה

אנשי מכירות מצוינים יכולים להפוך חברה למצליחה מאד, אך תמיד יהיו לקוחות לא מרוצים. בימנו, כולם משוטטים ברשתות החברתיות וניזונים ממידע המופץ בו, לקוחות לא מרוצים יכולים להוות איום משמעותי לחברה. מערך שימור לקוחות מוצלח ואפקטיבי יביא לשמירה על מוניטין חיובי של החברה.

בנוסף, שימור של לקוחות יעיל יביא להגדלת הרווחים. קל יותר לשמור על לקוח קיים בעזרת טכניקה נכונה מאשר להשיג לקוח חדש, לכן השקעה באפיק זה תהיה משלמת ביותר ואנו יודעים איך לעשות זאת.

  • כוח אדם איכותי, מיומן ומקצועי – נציגינו יודעים שעל אף לקוח לא מוותרים והם מספקים מענה מקצועי ואדיב ונלחמים על כל לקוח. כל העובדים שלנו עוברים הכשרות שוטפות להתאים את שיטות העבודה שלנו למתרחש בזמן הווה מבחינת התנהגות הצרכנים.
  • יחס אישי- בכל פרויקט נקצה מנהל פרויקטים שילמד את פעילות החברה, אופן התנהלותה, השפה הארגונית והשיווקית שלה שילווה אתכם בכל צעד. יחד תבנו אסטרטגיה, שיטות שימור לקוחות ותציבו יעדים.
  • יחס אישי ללקוחות – התאמת המענה והפתרון באופן אישי לסוג הלקוח, הרגלי הקנייה שלו והיקף הפעילות שלו, שירגיש שהוא מקבל את היחס הראוי.
  • חסכון זמן וכסף – שכירת שירותי מיקור חוץ של ינירקום תחסוך לכם בעלויות העסקת עובדים. כל תפעול מערך אנשי שימור הלקוחות נמצא בידנו ובכך מפנה לכם זמן להתמקד בפעילות הליבה של העסק ולשפר אותה.

ינירקום הבחירה הנכונה לעסק שלך

מובילים בחדשנות – ניהול מוקדים טלפונים הם המומחיות שלנו ועל מנת להיות המובילים בתחומנו אנו משקיעים משאבים רבים גם בטכנולוגיית ניהול מערכות מידע חדשניות לקבלת יתרון תחרותי כדי לא לוותר על אף לקוח.

מובילים בשירות – במוקד שימור הלקוחות שלנו אנו נעשה כל מאמץ על מנת להעניק את השירות והיחס הטוב ביותר לקהל לקוחותינו, וזאת בכדי להעניק ללקוח את כלל השירותים הנתונים בידינו, על מנת להעניק חיוך ללקוח ושיסיים את השיחה על החיובי ביותר ובהרגשה החיובית ביותר.

צור קשר

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך